- Сообщений: 1888
- Спасибо получено: 299
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
rekord пишет: Как вариант больше информации где,сколько,как заказать. Конкуренция заставит снизить цену.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Andre пишет: Ситуація на ринку: 2 оптовика,на один і той же товар (апельсини) в них оптова ціна однакова. українець в роздріб продає той же товар в 2 рази дорожче за оптову ціну, лоток в нього на прохідному, вигідному місці. другий оптовик "Махмуд" продає роздріб на 20% більше від оптової (в кінці ринку). Результат - Махмуд кожен день робить нову закупку товару і отримує профіт, а українець викидає зіпсований товар. Згоден, на кожен товар свій покупець. Але є й інше. Багато продавців вивчили закони ринкової економіки на рівні базису. гроші-товар-гроші+, а закони маркетингу це не для них. В монопольному середовищі це проходить, але коли є конкуренція - потрібно змінювати технології продаж, і не всі на це здатні.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.
Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.