Бесплатные шаблоны Joomla
Войти

Регистрация



КАПИТАЛКА ДВИГаТЕЛЯ, 120 000 км ИЛИ как Узнать МарШРУты ОБЩесТвеННогО ТРаНСпорТА

8 года 10 мес. назад #31 от Andre
Шуми можуть бути різні. Дуже часто це якісь банальні питання. 1. Від підробного масла не застрахований навідь і офіційний сервіс. 2. В автомобілі немає інформації про робочу температуру двигуна (деякі можуть їздити на холодному двигуні) а в купі з підробним маслом - мотору смерть. 3. Шуміти можуть і цепна передача, неякісний бензин, помпа охолодження, гідрокомпенсатори, навідь свічка якась буде працювати з перебоями і буде шум, та причин багато.
Однозначно потрібна діагностика і тільки діагностика. :evil:
Але є і проблеми діагностики. Якість самих діагностів. Майстер, який вміє добре "забазарювати клієнта" це ще не майстер. Шансів звичайно більше, що в офіціалів, можливо, майстер десь проходив стажування, можливо має великий досвід, можливо майстер з досвідом не з "будуна". На інших СТО збільшується ймовірність безвідповідальних людей. СТО які бережуть своїх спеціалістів та свою репутацію насправді небагато. Більшість це заробити побільше грошей за будь-яку ціну і переступити через труп клієнта.
Висновок має бути діагностика (у випадку з двигуном це коштовний ремонт) діагностика у декількох СТО.

Пожалуйста Войти или Регистрация, чтобы присоединиться к беседе.

  • Не допустимо: создать новую тему.
  • Не допустимо: ответить.
  • Не допустимо: редактировать ваше сообщение.
Модераторы: Iari
Время создания страницы: 0.374 секунд